ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΟΥ Γιαλιτάκη Ντούσια Ειρηάννα

 ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΜΟΥ

Το θαυμαστό σου φως στα μάτια τα μελιά που με ένα χαμόγελο σκορπάς,
αυτό είναι που με μαγεύει...
Αυτό με ταξιδεύει στις άκρες του ουρανού,
στα πέρατα του κόσμου...
Χαμόγελο μου,
γλυκό σαν του μικρού παιδιού,
που αντικρύζει κάποια μορφή Αγαπημένη...
Στα κόκκινα ταξίδια ενός Έρωτα Θεού που βάλθηκε να πάρει το μυαλό μου και να το κάνει σεντούκι αργυρό,
ώστε εκεί να το φυλάει μην τύχει και ποτέ χαθεί...
Με ένα φιλί να το κλειδώνει στην καρδιά και να το χρωματίζει, πορφύρα ιερή να του σκορπά,
τίποτα να μην το σβήνει...
Χαμόγελο μου Ιερό...
Αγάπης τάμα δυνατό και λατρεμένο,
στου παραδείσου τα στενά ανέβασε με κι ας σε θωρώ από ψηλά να καμαρώνω την ευλογία του χαμόγελου αυτού σε χρόνο αιώνιο.....
~Ειρηάννα Γιαλιτάκη Ντούσια~










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...