Βιογραφικο Roza Carpediem

 


Roza Carpediem
Η Carpediem Roza γεννήθηκε στις 15/05/1970.
Μεγάλωσε στην Κέρκυρα. Είναι μητέρα δύο παιδιών. 
Έχει τελειώσει το λύκειο και μιλάει τέσσερις γλώσσες. 
Σπούδασε για έναν χρόνο σκηνοθεσία και το διέκοψε λόγω οικονομικών θεμάτων. 
Τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται στην Ιταλία. 
Η αγάπη της για την ποίηση και το γράψιμο υπήρχε από όταν ήταν μικρή.
 Πάντα συμμετείχε σε όλες τις δραστηριότητες που γίνονταν, 
σε θεατρικές ερασιτεχνικές παραστάσεις και σαν παρουσιάστρια σε εκδηλώσεις. 
Λόγω των υποχρεώσεων της οικογένειας δεν μπόρεσε να ασχοληθεί σοβαρά, 
αλλά το όνειρό της εγκυμονούσε μέσα της. 
Τα τελευταία χρόνια που οι υποχρεώσεις της είναι λιγότερες ξεκίνησε με τις ομάδες ποίησης 
στο Facebook όπου διαχειρίζεται και γράφει μικρά κείμενα. 
Έτσι ξεκίνησε να εκφράζει όλα αυτά που κρατούσε μέσα της. 
Τους τελευταίους μήνες κάνει μια εκπομπή στο ραδιόφωνο,
στο Action Radio, με απαγγελία ποιημάτων από την ίδια και άλλους ποιητές.
Είναι κάτι που της αρέσει πολύ κι ελπίζει να μπορέσει να ασχοληθεί πιο ενεργά στο μέλλον.



ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ

Πάει καιρός τώρα που κοιμήθηκε το όνειρο μου,
κουράστηκε να περιμένει.
Και τώρα απέραντη σιωπή δεν ακούγεται τίποτα.
Εγώ και η ψυχή μου παρέα.
Φοβάμαι να μιλήσω,
γιατί όσο καιρό μιλούσα δεν με άκουγε κανείς.
Άνθρωποι περαστικοί σκυμμένοι ώμοι χωρίς χαμόγελο.
Ζω στη σιωπή ίσως γιατί φοβάμαι να μιλήσω 
μην ξυπνήσουν τα όνειρά μου,
σε ένα κόσμο αδιάφορο.
Θα περιμένω κάποια  άνοιξη μαζί με τα χελιδόνια
να δώσω φτερά στα όνειρα μου
να πετάξουν σε έναν κόσμο αληθινό.


Γυναικα

Σε μια συζήτηση με κάποιον φίλο μου άντρα άκουσα την λέξη
ότι:" Δεν πλησιάζεις εύκολα μια όμορφη και δυνατή γυναίκα
γιατί θα σου φύγει.
"Λοιπόν φίλε άντρα μια γυναίκα δεν την χάνεις ποτέ επειδή
είναι όμορφη και δυνατή. Την χάνεις όταν δεν την δίνεις
σημασία, όταν δεν την προσέχεις όταν την θεωρείς δεδομένη..
Η αλήθεια είναι ότι θέλει πολλά κότσια να πλησιάζεις μια τέτοια
γυναίκα. Γιατί αυτή η γυναίκα για να είναι δυνατή την έχουν
κάνει οι καταστάσεις που ούτε εσύ ούτε κανένας δεν ξέρει τι
μπορεί να έχει περάσει στη ζωή της. Είναι μια γυναίκα που
πατάει γερά τα πόδια στην γη, ξέρει τι θέλει και ξέρει να
παλέψει. Γιατί δεν έχει μάθει να τρέφεται από κανέναν άντρα.
Και αν θέλει έναν άντρα δεν το θέλει να την συντηρεί θέλει
έναν σύντροφο να είναι μαζί. Δεν θα παίζει ποτέ με τα
συναισθήματά και τις ψυχές του κανενός. Είναι μια γυναίκα
που αν την κερδίζεις θα είναι πάντα δίπλα σου,
γεμάτη αγάπη και κατανόηση.
Δεν θα πάει με τον οποιονδήποτε , και δεν θα ζητιανεύει ποτέ
την αγάπη γιατί ξέρει τι αξίζει.. Θα δίνει και την ψυχή της
αλλά αν βλέπει ότι της πετάς ψυχούλα θα φύγει έτσι αθόρυβα
και με το κεφάλι ψιλά όπως ήρθε.
Γιατί μια τέτοια γυναίκα προτιμάει να είναι μόνη πάρα με
κάποιον που δεν θα της αξίζει.
Αυτή την γυναίκα την θέλουν πολύ, λίγοι όμως την πλησιάζουν
και ελάχιστοι είναι αυτοί που θα τολμήσουν να την διεκδικούν
και να την έχουν..
Για αυτό φίλε άντρα αν σου τύχει να γνωρίζεις μια τέτοια
γυναίκα πρώτα πρέπει να είσαι πολύ τυχερός και δεύτερον
θέλει να είσαι πολύ πιο δυνατός από εκείνη και να την θέλεις
πολύ για να την έχεις, αλλά όχι με λόγια αλλά
με πράξεις, κάθε μέρα..
Δεν φταίει να είσαι όμορφη, φταίει ότι σήμερα έχουμε ξεχάσει
να αγαπάμε, να παλεύουμε και να διεκδικούμε κάτι γιατί
προτιμάμε τα εύκολα. Δυστυχώς..
Και θα μου πείτε αν υπάρχουν αυτές οι γυναίκες και εγώ
θα πω ναι υπάρχουν όπως υπάρχουν και οι άντρες οι σωστοί..
Carpediem Roza



Αυτοί που σε αγαπούν

"Αυτοί που σε αγαπούν δεν σου λένε  
παραμύθια... σε κάνουν να τα ζεις..."
Πάει καιρός τώρα που κοιμήθηκε το όνειρο μου,
κουράστηκε να περιμένει.
Και τώρα απέραντη σιωπή δεν ακούγεται τίποτα .
Εγώ και η ψυχή μου παρέα. .
Φοβάμαι να μιλήσω γιατί όσο καιρό μιλούσα
δεν με άκουγε κάνεις..
Άνθρωποι περαστικοί σκυμμένοι ώμοι χωρίς χαμόγελο.
Ζω στη σιωπή ίσως γιατί
φοβάμαι να μιλήσω 
μην ξυπνήσουν τα όνειρά μου,
σε ένα κόσμο αδιάφορο.
Θα περιμένω κάποια 
άνοιξη μαζί με τα χελιδόνια να δώσω φτερά στα όνειρα μου
να πετάξουν σε έναν κόσμο αληθινό ...



Είμαι όμορφη όταν χαίρομαι και χαμογελάω...

Είμαι όμορφη όταν χαίρομαι και χαμογελάω...
Είμαι ευγενική με όλους, είμαι καλή με όσους μου φέρονται καλά,
δεν προκαλώ αλλά μπορώ να γίνω σκληρή με όσους με αδικούν..
Έχω ύπαρξη χαζή γιατί έχω πιστέψει σε λάθους ανθρώπους.
Και αυτό δεν με κάνει αδύναμη αντίθετα χαίρομαι, γιατί πάρα που απογοητεύομαι,
η καρδιά μου συνεχίζει να νιώθει, να εμπιστεύεται και να αγαπά..
Είμαι δυνατή αλλά είμαι και πολύ ευαίσθητη.
Μπορώ να γελάω αλλά δεν θα κρύψω ούτε τα δάκρυα μου..
Γιατί τις δυσκολίες της ζωής μου τις πέρασα μόνη μου δεν ήταν κανένας εκεί
να σκουπίσει τα δάκρυα μου και δεν ζήτησα από κανέναν να με σώσει..
Αυτοί που είναι δίπλα μου με ξέρουν καλά
και για τους άλλους δεν έχω να δώσω λογαριασμό σε κανέναν..
Ξέρω ποια είμαι και πατάω τα πόδια μου γερά στη γη.
Είμαι δίπλα σε όποιον με χρειάζεται..
Μπορώ να συγχωρώ αλλά δεν θα εμπιστευτώ εύκολα...
Είμαι μια ονειροπόλα και αθεράπευτα ρομαντική ψυχή..
Είμαι ειλικρινής και δεν φοβάμαι να πω αυτό που σκέφτομαι και ας είναι λάθος.
Εξάλλου και τα λάθη ανθρώπινα είναι.
Και εγώ τα έχω πληρώσει και ακόμα τα πληρώνω λάθη μου..
Έτσι δεν διαπραγματεύομαι για κανέναν
και για τίποτα την ηρεμία της ψυχής μου..
Είμαι όλα αυτά που σε κάνουν άνθρωπο.
Γιατί η ζωή με έμαθε να παλεύω και να αντέχω χωρίς να με αλλάξει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...