" ΔΕΛΤΙΟ ΘΥΕΛΛΗΣ "....Αγγέλα Καραγκούνη


" ΔΕΛΤΙΟ ΘΥΕΛΛΗΣ "


Έκτακτο δελτίο ειδήσεων.

Αναγγέλλει  καταιγίδες. 

Πλημμύρες έρχονται. 

Δελτίο θυέλλης καλεί επειγόντως, 

να δραπετεύσουν από το όνειρο,

όσοι αρκούντως δεν αγαπήθηκαν. 

Ξαφνικά νοιώθω,

σαν να καμπουριάζει η ζωή 

απ' τις πολλές σκοτούρες.    

Σκέφτομαι 

τις δυό σταγόνες πάθος. 

Τις δυό σταγόνες αμαρτία.

Σαν δορυφόροι 

στριφογυρίζουν στα μάτια μου,

όλα  τα χθεσινά όνειρα.

Τ' αποφόρια της αγάπης, 

να μην τα φοράς

ψελλίζω από μέσα μου.

Πίσω πάντα να τ'αφήνεις. 

Και να προσπερνάς 

τις δυό σταγόνες φόβο.

Ακόμα και τις πιότερες του πόνου.

Κι αποφασίζω να γίνω, 

για πρώτη φορά παράνομος.

Δραπέτης περιωπής...

Στα συμβάντα της ημέρας, 

την επομένη,  

αναφέρεται εκτενώς

η δραπέτευσή μου,

από τα αποδεκατισμένα  μου όνειρα...

Κανείς δεν νοιάστηκε για τη σύλληψή μου....


Αγγέλα Καραγκούνη    

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...