Ήρθες με τον πρώτο άνεμο του Σεπτέμβρη της Carpediem Roza


 

Ήρθες με τον πρώτο άνεμο του Σεπτέμβρη ..

Απαλό αεράκι που άρχιζε να αγγίζει το δέρμα μου, να το δροσίζει..

Με  πολύ δισταγμό άρχισα  να ανοίγω  την ψυχή μου.

Και με τρεμάμενα χέρια ακούμπησα στα χέρια σου την καρδιά μου..

Σου είπα να την προσέχεις γιατί είναι εύθραυστη..

Και δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την φράση  ένας ανεμοστρόβιλος φύσηξε, τσάκισε την καρδιά μου την έκανε χίλια κομμάτια..

Με τι δύναμη να σηκωθώ...

Με τι κουράγιο να συνεχίσω..

Γιατί πρέπει πάντα να πονάω..

Πότε θα χαμογελάει επιτέλους αυτή η ψυχή...

Σύννεφα  γεμίσαν  τον ουρανό μου ..

Κι η βροχή απ' τα μάτια μου πέφτει καυτή, 

σαν τις τελευταίες αχτίδες του καλοκαιριού  πριν τη βροχή ...

Carpediem Roza

1 σχόλιο:

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...