Πόσο αργόσυρτο ετούτο το φιλί της Ελένης Ισπόγλου


 "Πόσο αργόσυρτο ετούτο το φιλί

στα χείλη μου ακόμη δεν λέει να φτάσει!


Μου υποσχέθηκε η ζωή

πως θα μου φέρει ένα Φιλί.

Μου 'πε πως θα 'χει

τη γεύση των χειλιών σου.


Τρεις το πρωί.

Κι ακόμη να φανεί.

Κρεμάω τον χρόνο μέσα στα χείλη μου,

λίγο να τον γλυκάνω.


Πού είσαι έρωτά μου;

Μια απλοχεριά το στόμα μου

- που πάντα -

εσένα θα προσμένει.


Πού να ΄σαι;

Η ώρα μακριά σου δεν περνά,

μα η καρδιά μου

πλημμύρισε απ' τα μάτια σου,

μουδιάζει,

λαχταρά,

θέλει να περιμένει"


Ελένη Ισπόγλου


Photo Eleni Ispoglou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...