ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ της Anna Bacci


ΤΟ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ


Περπατώ ξυπόλυτη δίπλα στη θάλασσα,

ψάχνοντας για το καλύτερο ηλιοβασίλεμα.

Μια συνεχής περιπλάνηση η δική μου,

 σαν μια βαλίτσα χωρίς ρούχα,

 φορτωμένη μόνο με επιθυμίες.

Σε φέρνω στη σκέψη μου,

 να μου χαμογελούν τα μάτια σου.

Άραγε αυτό που υπήρξε,

 θα είναι πάλι το ίδιο ξανά;

Ο ήλιος δύει τώρα και στέκεται

 μπροστά στο άπειρο.

Όμορφες στιγμές περνούν από κοντά μας

και δεν τις προσέχουμε.

Αυτός που δεν τολμάει τίποτα

δεν ελπίζει σε τίποτα.

Πάρε την ανάσα μου

και άγγιξε την ψυχή μου με το φιλί σου.

Ποιός άλλος εκτός από σένα,

 μπορεί να κοιτάξει μέσα στα μάτια μου

 και πέρα απ'αυτά;

Το αδύνατο είναι όριο του μυαλού

και όχι της καρδιάς.


 Anna Bacci

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...