Alexandra Miliopoulou

 

 


''Όταν άρχισα να ζωγραφίζω ευχές ένιωσα ελεύθερη στην Τέχνη μου. Με απλά σύμβολα, αποδεκτά και από τον λαό μου έκανα έργα που σήκωναν και μελέτη...στο άπλωμα των συμβόλων -σχεδίων και χρωμάτων--! Πάνω απ΄όλα ήταν σε πρώτο επίπεδο απλά και χαρούμενα! Ακόμη κι αυτό για μένα ήταν αρκετό.''

Alexandra Miliopoulou
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
-πολύ σύντομο!-
Γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη το 1953.
Λόγω εργασίας του πατέρα μου έζησα σε Θράκη και Χαλκιδική για 14 χρόνια ως να καταλήξουμε πάλι στην Θεσσαλονίκη.
Το 1970 αναγνωρίζομαι ως ζωγράφος, φεύγω για Γερμανία όπου με δέχονται για κοστούμι θεάτρου στην Φραγκφούρτη, περνώ τις εξετάσεις σε σχολή μοντελίστ στην ίδια πόλη αλλά σημαντική ανατροπή της ζωής μου με βγάζει από τα τότε σχέδια μου.
Παίρνω μαθήματα ακόμη και από ζωγράφους του δρόμου, από κριτικούς και ιστορικούς Τέχνης μέσα σε μουσεία σε Γερμανία και Γαλλία.
Το 1975 ανοίγει το Ελληνικό Προξενείο Φραγκφούρτης τους χώρους του για πρώτη φορά να φιλοξενήσει ατομική έκθεση ζωγραφικής, για μένα.
Κάνω κάποιες επαγγελματικές σχολές και επιστρέφω το 1977 στην Θεσσαλονίκη με πολύυυυυ γεμάτες βαλίτσες.
----Για την προσωπική μου ζωή δεν θα μιλήσω, ούτε για την αρνητική πλευρά της ζωής που έζησα. Θέλω μόνο τα θετικά αποτελέσματα ως βιωμένη Γνώση να μεταφέρω, στοιχεία για λύσεις ως χρήσιμες πληροφορίες σε όποιον ενδιαφερθεί αν κτίζει το ιερό μονοπάτι του.---
Δασκάλα ζωγραφικής για παιδιά 1979-1981 σε ιδιωτικό σχολείο της πόλης μας, ταράζω τους γονείς γιατί η κατασκευές με την φιλοσοφία της ανακύκλωση είναι τελείως άγνωστη εδώ!
1982 σχολή Περφόρμανς σε συνεργασία με την Γερμανίδα εικαστικό Ριχμόντις Νταλκε.
Εκθέσεις ατομικές, συμμετοχή σε ομαδικές, δρώμενα με μουσική-χορό-ζωγραφική-λόγο ( μουσική- χορογραφίες-ζωγραφική- λόγος δικά μου), έρευνες, σεμινάρια, δημόσιες ομιλίες... η Τέχνη μου γίνεται το μέσον και όχι ο αυτοσκοπός!
1986 αρχίζω να αποτυπώνω την εσωτερική διαδρομή και εξέλιξη μου με τα έργα μου τα οποία παίρνουν τον δρόμο της δημιουργίας.
2000 ανοίγει τμήμα ζωγράφων στο Ιστορικό Αρχείο Μακεδονίας για να... με βάλουν μέσα.
2008 σε παράρτημα Αμερικάνικου Πανεπιστημίου στην Αθήνα, στο τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών και Γιουγκιανής Ψυχολογίας πάιρνω ακόμη ένα ''χαρτί'' και καλούμε να συνεχίσω σπουδές στην Αμερική όπου τότε δεν πηγαίνω γιατί ο δρόμος μου με κρατάει ακόμη στην πόλη μου.
Οι Εσωτερικές Σχολές σε φυσικό και όχι μόνο επίπεδο και πεδίο μου δίνουν γνώση, εμπειρία, εξάσκηση ώστε να βοηθηθώ τόσο στο καθάρισμα του ''καναλιού μου'', όσο και στο να πάρει η Ζωγραφική μου την θέση της στην φροντίδα θεραπείας και ανάστασης ανθρώπων, λαών, φύσης.
Από το 1991 καλούμε να ξεκινήσω και την εξωτερίκευση της βιωμένης κατανόησης μου μέσα από ατομικές συναντήσεις, ομάδες, σεμινάρια.
Αυτό όλο μου δίνει την ευκαιρία να εξελίσσομαι και ως πνευματική δασκάλα - όπως με ονομάζουν.
Κάποια στιγμή μάλιστα όλη η προσωπική βιωμένη Γνώση μου μπαίνει στο σύμβολο μιας ''μικρής λείας λευκής πέτρας''!
2016 εκδίδεται το βιβλίο με τον τίτλο:
''Η Μικρή Λευκή Πέτρα και...'' όπου εκτός από την σχετική θεωρία, με την ματιά της μύστριας ζωγράφου συμπεριλαμβάνω και την συγκριτική μελέτη μου Συμβόλων μεταξύ Ελλήνων και Λακότα- φυλής Ινδιάνων Β.Αμερικής. Ακόμη τα είδη επιπέδων ονείρου και ποιά η σχέση τους με αυτά της έμπνευσης- ιδεών και Ιδεών και πώς να πηγαινοερχόμαστε σε αυτά συνειδητά . Επίσης και στοιχεία περί διαφοράς Οδηγού - Φύλακα Αγγέλου κλπ τέτοια χρήσιμα.
2017 εκδίδεται το επόμενο βιβλίο :
''Τα 12 ίχνη της μικρής λείας λευκής πέτρας'',
ασκήσεις για αρχάριους και προχωρημένους.
2018 καταγραφή στοιχείων για ζωγράφους που θέλουν να περπατήσουν στην Νέα Εποχή αλλά και γα κάθε άλλο που θέλει να ζήσει ως Καλλιτέχνης της Ζωής.
''Η Ζωγραφική στην Υπηρεσία της Εξέλιξης'' μεταφράζεται και στα Αγγλικά και ταξιδεύει.
Έργα μου υπάρχουν σε ατομικές συλλογές, σε Δημοτικές Βιβλιοθήκες σε Ελλάδα, Γερμανία, Ιταλία, Ρωσία, Βουλγαρία, Ελβετία, ΗΠΑ, Καναδά, Ινδία, Αίγυπτο, Λίβανο.
Από τις μεγαλύτερες διακρίσεις μου θεωρώ πρώτα αυτή που μου ζητήθηκε από Λακότα να ζωγραφίσω έναν αρχηγό τους.
Επίσης όταν ομάδα θεραπευτών Ινδιάνων Β.Αμερικής μου έγραψαν ότι ο τρόπος που τους ζωγραφίζω αποδεικνύει πως όλοι έχουμε τον ίδιο Θεό.
Τέλος όταν μου ζητήθηκε 3 φορές από ομάδες Κίνας και Αμερικής σχετικές με την Ειρήνη στην Γη, να τους επιτρέψω να χρησιμοποιούν φωτογραφίες έργων μου για έμπνευση και ανάταση κακοποιημένων παιδιών και γυναικών.
Και συνεχίζω....!
Ας είναι η Αγάπη μου στοιχείο της Ασπίδας σας.
Αλεξάνδρα Μηλιοπούλου
--εικαστικός εσωτερικής διαδρομής--

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...