ΖΩΗ!!!!!! Roula Ktena

 ΖΩΗ!!!!!!

Στα χείλη μου τη γεύση σου κρατάω
και το άρωμα σου στο σεντόνι μου
Σε ψάχνω στο ξημέρωμα που θαρθει
Και σε ποτίζω στα λουλούδια στο μπαλκόνι μου.
Μυρίζει ο κόσμος πασχαλιά και δυόσμο,
Άνοιξη και βασιλικό και ρόδο αμάραντο,
γέμισαν φόβο οι δυνατοί τον κόσμο,
κι, έσπειραν μοναξιά και θάνατο.
Σε έχουν υμνήσει άνθρωποι και άγγελοι,
στιχάκι έγινες , τραγούδι και καημος ,
θα είσαι πάντα στο ψωμάκι μου το μέλι,
αγαπημένος, διακαής προορισμός!!!
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "ΖΩΗ!!!!!! η μου τη γεύση σου κραταω και το άρωμα σου στο σεντόνι μου ψάχτ στο ξημέρωμα που θαρθει Καισεποτίζω σταλουλούδια στο μπαλκόνι μου. Μυρίζει o κόσμος πασχαλιά και δυόσμο, Άνοιξη και βασιλικό και ρόδο αμάραντο, γεμισαν φόβο οι δυνατοί τον κόσμο, κι, έσπειραν μοναξιά και θάνατο. Σε έχουν υμνήσει θρωποι και αγγελοι, στιχάκι έγινες, τραγούδι και καημος, θα είσαι πάνταστο ψωμάκι μου το μέλι, αγαπημένος, διακαής προορισμός!!! Κτενά Ρούλα"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...