Μέχρις εδώ η ζωή μου Αδελαίδα Παπαγεωργίου

 Μέχρις εδώ η ζωή μου

ένα σημαδάκι
στην απεραντοσύνη του κόσμου…
που πάει μια γυναίκα
που δεν μπορεί νάναι
τίποτα άλλο παρά γυναίκα
μα νάναι και όλα μαζί;
Τα όνειρα, οι φιλοδοξίες
κρύφτηκαν στο κορίτσι
πριν γίνει γυναίκα ...
Γλαυκό το όνομα μου
σε γερασμένους ορίζοντες γραμμένο
μια χαρακιά πικρή στη φλούδα της γης..
στα χέρια μου μαδημένες στιγμές
από αδιάφορες μαργαρίτες…
έφερα τη ζωή μου
μπροστά στο όραμα του μέλλοντος:
Μια γυναίκα σαν όλες τις άλλες
αλύγιστη, με ένα λουλούδι στο χέρι….
Αδελαίδα Παπαγεωργίου
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "του έρωτα το KOKKE Μια γυναίκα σαν όλες τις άλλες αλύγιστη, με ένα λουλούδι στο χέρι.... Αδελαίδα Παπαγεωργίου"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...