ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ntina Dard

 ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Στο μπαλκόνι του κόσμου
έχουν χτίσει φωλιά
τα όνειρά μου,
όσα μ' έχουν προδώσει
κι όσα βγήκαν αλήθεια
καρδιά μου,
μα η ήττα απ' τη μια
και η νίκη απ' την άλλη
μ' έχουν μάθει πολλά.
Στο μπαλκόνι του κόσμου
με ανεξίτηλο χρώμα
σου γράφω
και με ήλιο στη θλίψη,
με σκοτάδι στο γέλιο,
υπογράφω,
μα η λύπη απ' τη μια
κι η χαρά απ' την άλλη
μ' έχουν μάθει πολλά.
Στο μπαλκόνι του κόσμου
είμαι εγώ, είσαι εσύ,
είμαστε όλοι,
ευωδιές αναβλύζουν
από της ψυχής το περβόλι,
η λαχτάρα για τ' αύριο
κι απόψε παρέα
ας μας βρει
στο μπαλκόνι του κόσμου,
να κοιτάμε τη θέα μαζί.
Ntina Dard
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "του έρωτα Στο μπαλκόνι του κόσμου είμαι εγώ, είσαι εσύ, είμαστε όλοι, ευωδιές αναβλύζουν από της ψυχής το περβόλ λαχτάρα για τ' αύριο. απόψε παρέα- βρει στο μπαλκόνι του κόσμου, νακτηθε μαζί. Ntina Dard"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...