Η ελευθερία μου εμένα… Dimitris Anemos

 Η ελευθερία μου εμένα…

είναι στο τρόπο που σ’ αγαπώ…
ως άλλον Θεό, γυναίκα και μάνα,
ως δαίμονα μοναχικό…
που στο κορμί μου φυτεύεις
έρωτα.
Αγαπώ σε…
σήμερα,
και εχθές σ΄ αγαπούσα…
αύριο,
πάλι θα σ’ αγαπώ.
Εγώ….
έχω έναν τρόπο,
να ξυπνώ στο προσκεφάλι σου…
κύρης
και αφέντης των λυγμών σου,
και να κοιμάμαι…
άβγαλτο παιδί,
ανάμεσα στα πόδια σου…
που μόλις μαθαίνει…
στον αναστεναγμό,
ηδονή να χύνει.
Εγώ…
έχω εσένα εδώ…
λαλώ σου μέχρι τον ουρανό…
πιστεύω σε…
Θεό δικό μου.
(Dimitris Anemos)
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "Εγώ... εσένα έχωεσέναεδώ. εδώ... λαλώ σου μέχρι λαώμέχτνρ.... τον ουρανό... πιστεύω σε... Θεό δικό μου. (Dimitris Anemos) έρωτα τοκ κοκκινο"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...