Σονέτο VI Κώστας Βασιλάκος

 Σονέτο VI

Η άνοιξη στου ήλιου τις αχτίδες ,
οι μέλισσες χορεύουν στο θυμάρι,
τ’ αηδόνια κει που σβήνει το φεγγάρι
κι’ η καρδιά μου ανεμίζει τις ελπίδες.
Με τριανταφυλλιάς πέταλα χιλιάδες
και των ανθών της λεμονιάς τη χάρη
σε ντύνω γλυκό μου εσύ καμάρι
να’ σαι όμορφη ,ν’ αντέχεις στους χιονιάδες.
Βάστα μυγδαλιά μου, τ’ άνθη στα κλωνιά
θάρθουν βοριάδες, αγέρες δυνατοί,
τρέμει η καρδιά μου που θα’ σαι μοναχή.
Μα σαν θα νιώσεις την κρύα μοναξιά
πάρε την πνοή μου, ως και την ψυχή,
αν εσύ λείψεις, η πλάση θα’ ναι νεκρή.
Κώστας Βασιλάκος
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, λουλούδι και κείμενο που λέει "κοκκινο έρωτα του Μα σαν θα νιώσεις την κρύα μοναξιά πάρε την πνοή μου, ως και την ψυχή αν εσύ λείψεις, ηπλάση θα ναι νεκρή. Κώστας Βασιλάκος"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...