ΜΗ ΜΕ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕΙΣ Βυζαντίου Φιλαρέτη

 
ΜΗ ΜΕ ΜΑΡΤΥΡΗΣΕΙΣ
Θέλω να ησυχάσω
κάπου μακριά
μέσα μου
Να ανακάμψω από της άσκοπης φλυαρίας
την ματαιότητα
Να εισχωρήσω στην αφανή ουσία
της ύπαρξης
να αυτομολήσω στη δυναστεία
της αλήθειας
Να χαθώ με την ελπίδα
να βρεθώ
πιο ακέραιη
πιο πλήρης
πιο ειλικρινής
Θορυβώδης ο κόσμος
αγαλήνευτη η θηριωδία του
Μου λείπει η αγία σιωπή των αρχαίων ημερών του
η αθόρυβη γλυκύτητα των αθώων στιγμών του
Κατέρχομαι με ευλάβεια
στο ησυχαστήριό σου, ψυχή μου
Μη με μαρτυρήσεις
είσαι το σωτήριο καταφύγιο και η αμόλευτη κρύπτη μου
Μη με μαρτυρήσεις
είσαι το κλαδί της ελιάς από όλους τους κατακλυσμούς μου
Μη με μαρτυρήσεις
Πρέπει να με ξαναβρώ...
[ Φ.Β. 02101207 ''ΦΩΣ ΕΚ ΠΕΤΡΑΣ'' 2018-2020]


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...