Τα Μυριστικά... Ελένη Ταϊφυριανού

 Τα Μυριστικά...

Άνοιξα τα σεντούκια μου
εψές αργά το βράδυ
σ' όλα μου τα μυριστικά
ν' αφήσω ένα χάδι.
Γλυκές πικρές και τρυφερές
όλες δικές μου μυρωδιές...
Κανέλα και γλυκάνισο
βαθιά ανάσα πήρα.
Για σένα δυοσμαρίνι μου
τον κόσμο φέρνω γύρα.
Λεβάντα μου νεράιδα μου
στο ξάγναντο του νου μου,
επάνω στην ξερολιθιά
του ταπεινού σπιτιού μου.
Μπαχάρι μοσχοκάρυδο
πιπέρι και θυμάρι,
γαρύφαλλο και κύμινο
στης μνήμης το ερμάρι...
Μαΐστρος φύσηξε γλυκά
και πήρε τ' όνομά σας,
κι απά στο μαξιλάρι μου
άφησε τ' άρωμα σας...
11/12/2021

Ελένη Ταϊφυριανού



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...