Επιστροφή στη Ιθάκη Erifili Poulaki

 
Επιστροφή στη Ιθάκη

Θα γυρίσω γη , ουρανο θάλασσες πελάγη να βρω τ'αθάνατο νερό για την δική σου χάρη Να σου ψιθυρίσω Σ' αγαπώ οταν σου το προσφέρω

Νά΄χεις αγάπη από τους θεούς την ευτυχία από τις Μοίρες στο παράγγειλα να ΄ρθεί απ' αστρογέννητες πατρίδες

Εγω σ'εναν αργαλειό κάθομαι υφαίνω πέπλο αιθέριο όμορφο το θωρώ, δεν το χορταίνω

Κάθε πρωί το υφαίνω μα μόλις το τελειώνω απ΄ τη νυχτιά ως την αυγή αμέσως το ξηλώνω

Μην έρθουν οι μνηστήρες την Πηνελόπη σου αρπάξουν εγώ εσένα προσμένω να φανείς όλα ν' αλλάξουν

Ξέρω Οδυσσέα μου σε μένα
θα έρθεις με χάδια ερωτικά
το κορμί μου θα πλανέψεις
Έλα πόσο μου λειψε
η θερμή σου αγκάλη

Τους μνηστήρες σκότωσε
για τη δική μου χάρη
δε θα φοβάσαι αν κανείς
εμένα αγαπήσει

Εγώ είμαι η Ιθάκη σου
σε μένα να γυρίσεις,
την Πηνελόπη σου
να βρείς, να την ξανακερδίσεις
Χέρι ξένο βέβηλο
δεν μ 'έχει ακουμπήσει
η καρδιά μου Εσένα
αγάπησε άλλον δεν θ 'αγαπήσει!!!


Εριφύλη 4/6/20 Το απήγγειλα στην Ακρόπολη Εκδήλωση για ποιητές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...