Άτιτλο : Elena Grammenou Mavroidi


 Άτιτλο :

Άσε με να κοιτάξω τα μάτια σου απόψε για τελευταία φορά ..
Θέλω να δω που πήγε ο παράδεισος που μου έταξες ,
να μυρίσω την ανάσα σου αν υπάρχει ακόμα εκεί ο έρωτας ...
Όχι ,
δεν θέλω τίποτα να πεις , τα είπε όλα η σιωπή σου ...
Απόψε θα βγω στην βροχή , να αφεθώ ,
έτσι όπως αφέθηκε η καρδιά μου και πίστεψε στα όμορφα σου λόγια ...
Κι ύστερα με κάθε σταγόνα της βροχής να δω να ξεπλένει
το άρωμά σου απ' το κορμί μου που πότιζε κάποτε ο έρωτας ...
Να κοιτώ την βροχή όπως θα σμίγει με τα δάκρυα μου ...
Μα όχι μην το σκεφτείς πως μπορεί να κλαίω για σένα ,
δεν έκλαψα που έφυγες ,δεν ήταν η αγάπη μου φυλακή,
μα να , γι αυτήν κλαίω
την εμπιστοσύνη μου που χάθηκε ...
Απώλεια δεν είναι όταν κάποιος φεύγει ,
απώλεια είναι όλα αυτά που έχει σκοτώσει πριν φύγει ...
Elena Grammenou Mavroidi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...