ΜΕ ΛΕΝΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΗ Καλοκληρος Γιάννης

 


ΜΕ ΛΕΝΕ ΛΟΓΟΤΕΧΝΗ
             ........................
Με λένε Λογοτέχνη 
κι είμ' ένας συγγραφέας 
με λένε ποιητή 
κι εγώ στιχάκια γράφω 
μέσα μου μια παρένθεση 
και μια βαθειά κουλτούρα 
ξέρω τις λέξεις όλες 
πως μπαίνουν στα γραφτά 
δεν κάνω όμως λάθος 
δεν βάζω πια τέλειες.....
γράφω πολλές σελίδες 
μου λένε τους κουράζει 
αυτό όμως δεν με νοιάζει 
μ αρέσουν οι πιστοί 
αυτοί που με διαβάζουν. 
Με λένε Λογοτέχνη 
κι εμένα αυτό μου φτάνει 
κι η όρεξη με πιάνει 
γυρνάω εδώ κι εκεί 
και γράφω στο μυαλό μου 
σημείωμα κρατάω 
πιστά όμως τα γράφω 
στο κινητό μου μέσα 
αν κάτι που το βλέπω 
δακρύζω και δεν κλαίω 
και το κουμπί πατάω 
κι όταν το βράδυ κάτσω 
μεσ' το χαρτί περνάω. 
Με λένε Λογοτέχνη 
κι εγώ μιλάω λίγο 
γιατί τον κόσμο βλέπω 
καλλίτερο........Θεό!!!!!!!.
           .........................
 Γιάννης Καλοκληρος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...