Νύχτα μου... Αποστολος Α. Φεκατης

 Νύχτα μου....

Φιλιά χωρίς προσανατολισμό
στο σκοτάδι του χρόνου
εναγωνίως ψάχνουν
τον παραλήπτη τους.
Ένα γυμνό φεγγάρι είναι η Αγάπη
μεταξύ του λόγου και της σκέψης
βουτηγμένο
στο αχνό βαθύ μπλε
να ρίχνει τα πρώτα του βήματα
στο περιβόλι της ματαιοδοξίας
μ' έναν ανήμπορο ,ονειροπαρμένο αχθοφόρο
κρατώντας την μεταλλική λυχνία
βοηθός
να μην χαθεί
όμως
εγώ στέκομαι
εδώ απροστάτευτος
έχουν ληστέψει τους φόβους μου
απρόσεκτοι συνωμότες
όμως
εγώ εδώ είμαι ολομόναχος
χωρίς το ρήμα της επιθυμίας..
Μόνος δειλά
δειλά
να υποκινώ
το σώμα μου στα μυστήρια του κόσμου
να αιωρούμαι
στην άπειρη απόλαυση
της νύχτας.
Νύχτα...
Νύχτα..
Νύχτα μου..
23/9/2018
Αποστολος Α. Φεκατης
..
Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...