"Ονειροπόλημα Ψυχής" Anastasia Menaya

 "Ονειροπόλημα Ψυχής"

Να'τανε οι σκέψεις μου πεταλούδες, να χρωμάτιζαν τους σκοτεινούς λαβύρινθους του μυαλού σου, για να σε βρω.
Να' τανε οι χτύποι της καρδιάς σπίθες, ν'άναβαν τη θεοσκέπαστη ψυχή σου, να την ακούσω και να' ρθω.
Να'τανε αστροφώτιστη η νυχτιά, τα βήματά σου ν'ακολουθήσω, σαν δυο μικροί ημίθεοι, εσύ θα είχες την ψυχή κι εγώ αγάπη να δωρίσω.
Θα σου' πλεκα ένα υφαντό, μανδύα των ονείρων, γεύσεις γλυκιές να σου'ρχονται, απ'της καρδιάς τον οίνο.
Να' τανε όλα δυνατά, η επιθυμιά μου είναι λάβα, θα'μουν στα χέρια σου αθάνατη, ασπίδα στης μορφής σου το διάβα.
Να'ταν το ρίσκο αιχμηρό, να μάτωνα για' σένα, της ψυχής μου τ'άλλο μισό να ένωνα, απ'το δικό μου αίμα

 "Anastasia Menaya

Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Του έρωτο το κόκκινο Να' τανε όλα δυνατά, η επιθυμιά μου είναι λάβα, θα 'μουν στα χέρια σου αθάνατη, ασπίδα στης μορφής σου το διάβα Να ταν το ρίσκο αιχμηρό, να μάτωνα για' σένα, της ψυχής μου τ'άλλο μισό να ένωνα, απ'το δικό μου αίμα Anastasia Menaya"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...