ΝΕΚΡΌ ΩΜΈΓΑ Νίκη Κροκίδη!

 ΝΕΚΡΌ ΩΜΈΓΑ

Μέσα στη θολή σιωπή των στοχασμών μου..
Μέσα στα υγρά μονοπάτια της ψυχής μου,
σ' αναζήτησα ...
Μέχρι εκεί.... στον κόκκινο βράχο
πάνω στα βότσαλα, μες 'στην αφέγγαρη νύχτα....
Έψαξα να βρω, εκείνο,
της πρώτης άνοιξης το Άλφα..
Ένα Ωμέγα νεκρό, αντάμωσα....
Μα, μοσχομύριζε χθες....
και αύριο....
και πάντα....
Έγειρα το σώμα μου πάνω του,
κι αποκοιμήθηκα...
Πάνω στα βότσαλα
δίπλα στην καρδιά μου
κλαίει, ένα βιολί.
Μέσα σ' ονειρο φωνάζω...
"δεν σε γνωρίζω "...
Τι λεωω.....
Σε ξέρει η ανάσα μου
το αίμα στις φλέβες μου
Σε ξέρουν τα όνειρα μου.....
Νίκη Κροκίδη!
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Μέσα σ'ονειρο φωνάζω... "δεν σε γνωρίζω"... Τι λεωω..... Σε ξέρει η ανάσα μου το αίμα στις φλέβες μου Σε ξέρουν τα όνειρο μου Νίκη Κροκίδη! του έρωτα τέρωτα κοκκινο"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...