Η ΑΛΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ Vaggelis Giannos

 Η ΑΛΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ

Γυναίκα είμαι κι εγώ!
Ναι,λαχτάρισα τα όμορφα τα νύχια, που τα ακροδάχτυλα στολίζουν. Πρόσταξε όμως η ζωή σκαφτικά εργαλεία να γενούν, της γης τα σωθικά να αναδεύουν. Ντύθηκα άρωμα βρεγμένου χώματος, στόλισα με άνθη μυρωδάτα τους λογισμούς μου .Προσευχές στις προσδοκίες μου τα τιτιβίσματα πουλιών, το τραγούδι μου φλάμπουρο ελπίδας για όσους δεν μπορούσαν να παλεύουν!
Γυναίκα είμαι κι εγώ!
Ναι, δοκίμασα χάρη, φινέτσα, γοητεία,από ψηλά τακούνια να γυρέψω. Πιστέψτε με ,καθόλου βολικά στου μόχθου το κυνήγι. Ξυπόλητη προλάβαινα την βιάση της ζωής και ας θύμωνε ο χρόνος, που πάντα τον νικούσα. Χαμόγελα, λαχτάρα ασυγκράτητη, χτυποκάρδια ανυπότακτα, νοσταλγούσαν την επιστροφή μου. Πώς να αδρανήσει η ψυχή!
Γυναίκα είμαι κι εγώ!
Ναι, αυτό το φανταχτερό το κόκκινο στα χείλη, πολλές φορές το συλλογίστηκα. Σειρήνα ήταν η απατηλή εικόνα. Την ένιωθα όμως μάταιη με τόση λάμψη στην καρδιά μου. Μάτια ΑΓΓΕΛΩΝ κρεμόταν από το χαμόγελο μου και όραμα ζωγράφιζε η ελπίδα στην δινη των ανέμων.
Γυναίκα είμαι κι εγώ!
Ναι, με αναγνωρίζουν όσοι ξέρουν "από χορό", όσοι την ομορφιά στα αισθήματα την ψάχνουν. Οσοι από την ανάσα μου ζεσταίνονται και τα όνειρά τους στην καρδιά μου καταθέτουν. Μεγαλύτερη αμοιβή από εκείνο το φιλί, γυναίκα δεν έχει πάρει!
Γυναίκα είμαι κι εγώ!
Ναι, και αν οι ρυτίδες μου βάθυναν πολύ, έτσι ξέρω μόνο να αγαπώ, ανεμοθραύστης τα λιτά μαλλιά μου και το κορμί μου ασπίδα στον γκρεμό!
ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!!!
Vaggelis Giannos
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα 1 άτομο και εξωτερικοί χώροι
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...