ΜΙΛΗΣΕ ΜΟΥ Μαρία Ταπακτσόγλου-Μπούλη

 ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ

ΜΙΛΗΣΕ ΜΟΥ
Μίλησε μου με το κρυφό κώδικα
που μόνο εμείς καταλαβαίνουμε.
Η νύχτα είναι ατέλειωτη,
κρατάω αναμμένη τη φωτιά στο τζάκι
για να μείνει ζεστή η καρδιά μου.
Τι φοβάσαι καθώς το σκοτάδι απλώνεται;
Ποιες σκέψεις στροβιλίζονται
και κατακρημνίζονται
στα βάθη του είναι σου
αφήνοντας κουρνιαχτό σκόνης;
Μίλησε μου σαν φοβισμένο παιδί
που ζητάει παρηγοριά.
Μίλησε μου σαν ξενιτεμένος,
που ζητάει πίσω την πατρίδα του.
Μίλησε μου σαν λαθρεπιβάτης
μιας ψεύτικης ζωής που θέλησες ν' αλλάξεις.
Κράτα μου σφιχτά το χέρι.
Κοίτα με βαθιά στα μάτια.
Άγγισε τη Ψυχή μου!
Φοβάμαι, κρύβομαι, τρεμουλιάζω,
γι αυτό που έρχεται, που πλησιάζει.
Το άγνωστο, το άρρητο, το ανέκφραστο.
Άναψε τον φακό σου, το κερί σου,
την φλόγα σου.
Φώτισε με, Ζέστανε με.
Νανούρισε με. Κοίμισε με.
Παρηγόρησε με. Φοβάμαι!
Μαρία Ταπακτσόγλου-Μπούλη
{ Ιχνηλάτες Ονείρων } Ιούλιος 2017
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...