Απόψε δεν νιώθω μοναξιά Carpediem Roza

 Απόψε δεν νιώθω μοναξιά. Έχω παρέα το φεγγάρι..

Είναι όμορφα δεν χρειάζεται να λέμε πολλά
άλλά όσα λέμε είναι η ψυχή .
Λες να βλέπουμε το ίδιο φεγγάρι απόψε??
Σου κάνει παρέα και εσένα, σου μιλάει ...
Φεγγάρι μου σε πόσα πρόσωπα κάνεις συντροφιά απόψε.. Τα ταξιδεύεις σε άλλους γαλαξίες. Στο φως του φεγγαριού η ψυχή γυμνώνεται
και λούζεται με φως.
Και είναι όμορφα..
Φεγγάρι, μου.
Θέλω να μείνεις μαζί μου απόψε....
Carpediem Roza
Μπορεί να είναι εικόνα εξωτερικοί χώροι και κείμενο που λέει "Στο φως του φεγγαριού η ψυχή γυμνώνεται και λούζεται με φως. Και είναι όμορφα.. Φεγγάρι, μου. Θέλω να μείνεις μαζί μου απόψε.... Carpediem Roza το κοκκινο του έρωτα"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...