ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΗ ! Κατερίνα Πήττα

 ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΗ !

Ε, και τι έγινε;
Συνήθισες την οικονομική σκλαβιά!
Γεύτηκες τα μνημόνια!
Σου είπαν πως σ' έσωσαν!
Το' χαψες κι αυτό!
Τους χειροκρότησες κιόλας!
Καημένε μου...
Βάφτισαν τη σκλαβιά σου σωτηρία!
Τι κι αν τους έσωσες εσύ...
Κι ούτε που το κατάλαβες!
Και παραδόθηκες!
Αμαχητί!
Κι ούτε που ντράπηκες!
Ε, και τι έγινε;
Αδύναμος κι αποδυναμωμένος!
Έδωσες τη Μακεδονία!
Με μια γραβάτα, λάβαρο!
Ανερυθρίαστα!
Κάθε της σπιθαμή, ηρώων αίμα!
Δε ντράπηκες την ιστορία!
Καημένε μου...
Έδωσες γη ελληνική!
Ε, και τι έγινε;
Έχεις βολευτεί!
Ούτε του τούρκου οι προκλήσεις,
σου χαλάνε τη βολή!
Τα δικαιώματά σου, απεμπολείς!
Τέτοια ιστορία...
Εδάφη κι έθνος, άυλη αξία...
Δέσμευσες θάλασσα, γης κι ουρανό,
Την εθνική σου κυριαρχία...
Τώρα, επαίτης και μικρός,
δεν ντρέπεσαι και συναινείς...
θα τους χαρίσεις κι άλλη γης!
Πως ξέμεινες απο αξίες;
Ποιος σου 'κλεψε τα ιδανικά;
Όλη σου η ζήση, δανεικά...
Μα, άκουσέ με καλά, σκυφτούλη!
Ανελλήνιστε...
Κι ο προηγούμενος...
Και ο επόμενος...
Που γεννηθήκατε
δίχως πατρίδα στα σωθικά...
Τούτη την ώρα την τελευταία,
θα σε παλέψω!
Θα σε νικήσω!
Δε θα σ' αφήσω!
Έχω μαζί μου Θεό κι ελπίδα!
Έχω ιστορία!
Έχω πατρίδα!
Ηρώων χώρα!
Μάνα Ελλάδα!
Αιώνια φλόγα!
Μόνο για σένα,
θα ξεψυχήσω!
Φωτιά θα γίνω
και θα σε κάψω!
Δε μου αξίζει αυτή η κατάντια!
Δεν μου ταιριάζει η υποταγή!
Ναι! Ακουσέ με καλά, σκυφτούλη!
Ανελλήνιστε...
Θα ζήσω ΛΕΥΤΕΡΗ,
σ ' αυτή τη ΓΗ !
Κατερίνα Πήττα
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Δε μου αξίζει αυτή η κατάντια! Δεν μου ταιριάζει η υποταγή! Ναι! Ακουσέ με καλά, σκυφτούλη! Ανελλήνιστε.. Θα ζήσω ΛΕΥΤΕΡΗ, 'αυτή τη ÎÎ Κατερίνα Πήττα του έρωτα το κοκκινο"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...