Ανοίγω την ψυχή μου και την σκέψη μου. Κωνσταντίνος Μήλιος

 Ανοίγω την ψυχή μου και την σκέψη μου.

Το στόμα μου στο στόμα σου,
πίνω απ΄την αύρα σου ουρανέ μου.
Αρνητής είμαι σε κάθε τι που μπορεί
να μας φέρει δυστυχία.
Τα χείλη μου αγγίζουν την θάλασσα σου.
Τα κύματα δυνατά της συμμετοχής
με πνίγουν στη δική σου θαλπωρή,
βυθίζω το σώμα μου στον θαλασσινό αέρα σου.
Τα όμορφα σου μάτια ζεσταίνουν την ψυχή μου
σαν ήλιος Αυγουστιάτικος.
Η φωτεινότητα σου ζεσταίνει τις ψυχές μας,
αυτές που χάθηκαν στου χρόνου τα περάσματα.
Βρεθήκαμε πάλι ξανά στη μαγεία της απόλαυσης
ζήσε και άσε το αύριο να φέρει
τις εκπλήξεις της ζωής...
λόγια αγάπης να σου λεω
όταν βυθίζομαι στο σώμα σου ...
Οι σκέψεις μου και ο χρόνος,
ύποπτος γινεται στην σκια ...
Μην με απομακρύνεις από σένα
όταν σε ποθώ και σε λαχταρώ
τόσο κοντά...
Κωνσταντίνος Μήλιος
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Οι σκέψεις μου και o χρόνος, Nhas ύποπτος γινεται στην σκια... Μην με απομακρύνεις από σένα όταν σε ποθώ και σε λαχταρώ τόσο κοντά... Κωνσταντίνος Μήλιος"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...