Ντύνομαι εσένα αγάπη μου Αθανασία Δαμπολιά

 Ντύνομαι εσένα αγάπη μου

φορώντας το πουκάμισό σου,
να σε νιώθω επάνω μου,
να σε μυρίζω,
να σε σκέφτομαι,
να σε κρατώ ζεστά μέσα μου,
να μου κρατάς συντροφιά....
όταν λείπεις.
Και με λαχτάρα
να σε υποδέχομαι
στο κατώφλι,
με μύρια φιλιά.
Να 'ξερες, πόσα ξύλα καίω
στην φουφού της καρδιάς μου
για να βρίσκεις ζεστασιά....
Κάθε μου ανάσα, παίζει μπάσο
με τους χτύπους μου.
Στη φωνή σου ταχυπαλμώ
και στην ματιά σου γαληνεύω.
Μα στο φιλί σου παραδίνομαι
γιατί κλέβεις γλυκά
τον έρωτά μου.
Σε ντύθηκα αγάπη μου
και σε περιμένω διακαώς.
Μην αργήσεις.
Αθανασία Δαμπολιά
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο και κείμενο
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...