Θα είμαι, Milios


 Θα είμαι,

εκείνος που θα σε κάνει να ταξιδεύεις
στο άπειρο μέρος της ψυχής μου
και κάθε φορά θα με κάνεις να τρέμω,
από έρωτα, από αγάπη, από φόβο...
Θα είμαι αυτό που αναζητά η ψυχή σου
και το σώμα σου και κάθε εκατοστό του δέρματος
θα τρέμει για μένα.
Θα είμαι,
εκείνος που θα γλιστράει διεισδύοντας
στην ψυχή σου
και θα κάνω κάθε πόρο του δέρματος σου
να δακρύζει και να χτυπά αναζητώντας ζωή
και ανάσα από τα χείλη μου.
Θέλοντας να πλημμυρίζω το όλον σου.
θα γίνω και θα είμαι η ουσία αυτού
που ονόμασες και νιώθεις ζωή.
Δεν θα γίνω τίποτα σπουδαίο
άπλα θα είμαι ο άντρας της ζωής σου.
Ο δικός σου λύκος θα είμαι μόνο εγώ...
Κωνσταντίνος Μήλιος ©

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...