"ΨΕΥΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ" ~Νόρα Ξένου~


 "ΨΕΥΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ"

Επιλέγω να μείνω στην αφάνεια
παρά να πατήσω επί πτωμάτων.
Διαλέγω το ηθικό από το ανήθικο,
το καθαρό από το βρώμικο.
Μ' αρέσουν οι αληθινές κουβέντες
και όχι οι υποχθόνιες,
προκειμένου να βγουν θύματα για να κερδίσουν τον οίκτο μας.
Η αυτοπροβολή έχει γίνει πανάκια σ' ένα κόσμο ριγμένη στο βούρκο του εγωισμού.
Φιλίες αληθινές δεν υπάρχουν...
χαίρονται με τον πόνο σου, λυπούνται με τις χαρές σου.
Δεν είναι αυτός ο κόσμος φτιαγμένος για μένα.
Δεν μ' αρέσει να ζω με ψεύτικα συναισθήματα.
Το άσπρο μαύρο και το μαύρο άσπρο γίνεται, ανάλογα με το τι συμφέρει το εγώ τους.
Βαρέθηκα πια ... κουράστηκα...
Ένα δίδαγμα μου έδειξε η ζωή,
τη γνώμη μου να την κρατώ για μένα,
γιατί όσο καταναλώνομαι τόσο πέφτω ψυχικά.
Φίλος μου ο εαυτός μου με την ευχή να μη με προδώσει
και αυτός κάποτε
και έρθει η συντέλεια του ψυχικού μου κόσμου.
~Νόρα Ξένου~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...