"Μόνο εσύ" Γιώτα Κλουτσούνη

 


"Μόνο εσύ"


Πόσα μισοφέγγαρα να ενώσω.
Αστέρια σε χρυσή κλωστή.
Με ποιό τρόπο να μαζέψω.
Τη νοστιμιά από ένα φιλί;

Κάποια νεράιδα μες στη νύχτα.
Μου ψιθυρίζει τ' όνομά σου.
Θέλω πολύ να 'μαι κοντά σου.
Με κάποιο τρόπο είμαι εκεί.

Πόσες λιμνοθάλασσες να κρύψω.
Στου χάρτη μας τη διαδρομή.
Πώς απ'το μυαλό μου να σε σβήσω.
Μόνο εσύ για πάντα θα'σαι εκεί.

Κάποιο αερικό αγκαλιά με παίρνει.
Με κουνάει σαν να'μουν λέει μικρή.
Στάλα από τα δάκρυά μου παίρνει.
Φτιάχνει αστερόσκονη χρυσή.

Έλα και κρυώνει η αγκαλιά μου.
Φίλα με και πάμε απ'την αρχή.
Φώλιασαν τα χρόνια στα όνειρά μου.
Πάντοτε για μένα θα'σαι εκεί.

Γιώτα Κλουτσούνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...