"Συμπαντική μου αγάπη".... Μαρία Ταπακτσόγλου- Μπούλη


 ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ


Συμπαντική μου αγάπη

πόσες χιλιάδες χρόνια 

είχαμε να συναντηθούμε;

Σε κάθε γήινο πέρασμα μου από τη Γη

αναζητούσα τα ίχνη σου

μη και οι δρόμοι μας ενωθούν κάποια στιγμή.

Μα πάντα έφευγα με τη πικρή γεύση

της μάταιης μου αναζήτησης!

Και να που σε μια μαγική στιγμή

αναγνωρίσαμε ο ένας τον άλλον

μέσα στο πλήθος των πολλών.

Αρχαίες Ψυχές μυημένες

που έχουν βαθιά μέσα τους κρυμμένη

τη γνώση των κύκλων

και των αέναων επαναλήψεων.

Όταν ο κεραυνός συνάντησε την αστραπή

σιώπησε η Πλάση, λούφαξε σε μια γωνιά

θαμπωμένη από την ομορφιά τους!

Και τότε αστραποβόλησαν οι Ουρανοί

και το παιχνίδι του φωτός

ξάφνιασε τα μάτια των ανθρώπων

που προσπαθούσαν να κατανοήσουν

το Ακατανόητο!


Μαρία Ταπακτσσόγλου-Μπούλη

Ενότητα: Συμπαντική Αγάπη

ΒΡΟΧΗ ΠΕΡΣΕΙΔΩΝ 2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...