τα προβατα ... Milios

 





Δεν ήθελα να βάλω

δασκάλες στην ζωή μου.
Δεν βάδισα ποτέ στους κανόνες των άλλων.
Δεν περίμενα καμιά να έρθει να με πάρει
από το χέρι για να μου δείξει τον δρόμο της.

Πέντε γράμματα έμαθα και λίγο την άλφα βήτα
και αριθμητική καλή για να μπορώ να σταβλίζω
τα ζώα που ήθελαν να τα ακολουθώ...

Δεν ξέρω γράμματα γιατί εγώ στον δρόμο μου
περπατούσα με το κεφάλι ψηλά
και αντικρούοντας κάθε αδικία και ψευτιά.

Ο μόνος κανόνας στην ζωή μου ήταν
να περπατάω όρθιος
να μην σέρνομαι, να μην γλύφω.
Δεν ήθελα παρείσακτος να είμαι
στην ζωή κανενός...

Η αναμονή είναι μια σπάνια αρετή,
που κατέχω και η υπομονή 
μου φέρνει μεγάλη ικανοποίηση 
γιατί έμαθα ότι όλα εδώ πληρώνονται...

Δεν μου χρειάστηκαν τα γράμματα τόσο
όσο η παιδεία και η καλή αγωγή 
που μου πρόσφεραν
κάποιοι αγράμματοι γονείς.
Ευχαριστώ μόνο είπα, λέω και θα λέω
για όσο θα έχω μνήμη να τους θυμάμαι...

Milios

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...