ΟΡΓΑΣΜΟΣ ΛΕΞΕΩΝ

 ΟΡΓΑΣΜΟΣ ΛΕΞΕΩΝ

Πώς να ησυχάσω την ψυχή;
Τι να της προσφέρω για να την ξεγελάσω;
Μένω στης σιωπής τα κύμα που σαρώνει τις λέξεις
αλλά αυτές σαν φελλός επιπλέουν.
Είναι κι αυτό το τριαντάφυλλο που φέρνει την αυγή
στο σκοτάδι των σκέψεων.
Είναι το μόνο στήριγμα για να πιαστώ
και να περιμένω πότε θα με ξεβράσει
το κύμα στα ακρογιάλια της καρδιάς.

Μόνο εκεί βρίσκουν οι λέξεις μου την ηρεμία
και το φως για να φτιάξω ένα δικό μου λεύκωμα
με τις πιο δυνατές συγκινήσεις..
Ένα κολύμπι στον οργασμό των λέξεων
ώστε να συνθέσουν ένα ποίημα
που θα με οδηγήσει σε ένα ταξίδι χωρίς επιστροφή..
Όπως ακριβώς και η ζωή μου!
Όπως ακριβώς και ο θάνατος μου!
Ποιήματα γεμάτα απ'την αύρα μου!
Γεμάτα από την δύναμη
της ψυχής μου!
Πετρούλα Σιόγκα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...