Μια ιστορια αγαπης Eleni Ispoglou

Μία ανάσα ήταν μονάχα
εκείνη η στιγμή που σε συνάντησα.
Μία ανάσα πιο κοντά
στο άγγιγμα της ψυχής μου.
Ήρθες
και χαιρέτησα το χθες.
[ Αν ο έρωτας φθάσει μέσα σου
ξέχνα την προηγούμενη ζωή σου.
Όλα τα αλλάζει.
Όλα τα μεταμορφώνει]
Με πήρες
πιθανώς, χωρίς να το καταλάβεις
σε έναν κόσμο που ποτέ μου
δεν είχα ονειρευτεί.
Εκεί που ορθώνεται περήφανα
η μεταμόρφωση της ψυχής.
Να θαυμάζω εσένα.
Μα να θαυμάζω κι εμένα.
Σε θαύμασα από το πρώτο λεπτό.
Σε ερωτεύτηκα στον αμέσως επόμενο
χτύπο της καρδιάς μου.
[ Ο έρωτας όμως θέλει δυνατό στομάχι.
Μπορεί να σε αλλοιώσει
να σε παγώσει
την καρδιά σου να πληγώσει
αν δεν δεις με σεβασμό
όλη αυτή τη μεταμόρφωση]
Ο χρόνος περνά
πότε γρήγορα
πότε αργά
μα εγώ ακόμη σε θαυμάζω
χωρίς ξεφτισμένα ερωτικά αισθήματα
χωρίς εξανεμισμένες προσδοκίες
με μάτια που λαμπυρίζουν όταν σε βλέπουν
που βουίζουν από γιορτές αγάπης
για σένα που με κάνεις να νιώθω
για σένα που με μεταμόρφωσες
για σένα που μέσα μου αισθάνομαι πνοές αγάπης.
Χωρίς υπερβολές
αγχωμένες στιγμές
χωρίς βαβούρες συναισθηματικές.
Σε θαυμάζω
και βρίσκεσαι εκεί που πρέπει
στην καρδιά μου
σε απόλυτη ηρεμία.
Ο καιρός περνά
πότε γρήγορα
πότε αργά
σε έναν χρόνο χωρίς όρια
η ζωή μου τόση δα
μα πρόλαβα
σε γνώρισα
κι η καρδιά μου για σένα
πάντα θα χαμογελά

Eleni Ispoglou 






.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...