Σαρανταπληγιασμένη μου ψυχή Μέλη Φωτιάδου


Σαρανταπληγιασμένη μου ψυχή ,
γίνε τροφή για τα πουλιά για του Θεού τα όρνια,
για να χορτάσουν όνειρα και πόθους να μερέψουν.
Στο ξάστερο του ουρανού ελπίδες να αγναντέψουν,
στέμμα στα άστρα να φορούν,χάδια να τα φιλέψουν.
Σαρανταπληγιασμένη μου ψυχή ,
τάματα κάνε σε άγιους και όρκους στους αγγέλους,
την λαβωμένη μου χαρά να εξαγνίσουν στοργικά.
Πίκρες κι αν σε ποτίσανε και άδικο σε ταϊσαν,
χρυσά πουλιά θα πελεκάς ,μέλι την μοίρα θα κερνάς.
Σαρανταπληγιασμένη μου ψυχή ,
κύκνος λευκός  να γίνεσαι σε γαλανά νερά,
με χρώματα του έρωτα ταξίδια αυγινά.

Μέλη  Φωτιάδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...