Η ΕΝΔΟΞΗ ΑΔΟΞΙΑ Δοσαράς Κυριάκος,

 Η ΕΝΔΟΞΗ ΑΔΟΞΙΑ

Καιρός να σβήσουν μέσα μου τα φώτα
της άδοξης δόξας
αυτά που χρόνους τώρα είναι σβηστά
από τον έξω κόσμο.
Καιρός να εναγκαλιστώ σφιχτά
την ένδοξη αδοξία
αυτό το βίωμα το έχω τόσο ανάγκη
γιατί φαγώθηκ ' η ψυχή μου
απ ' τα χειροκροτήματα και τα στολίδια
που λέω δεν απομένει χώρος πιά
για λίγη ουράνια αμοιβή
αφάνεια ακριβή.
Κι είναι αυτή η φρικτή συνειδητοποίηση
της ματαιοδοξίας
τα σωθικά μου που τρώει νύχτα-μέρα
γιατί τόσο ανωφέλευτα
άφησα το χρόνο να με προσπεράσει
κι έφτασα μέχρι εδώ
λίγα βήματα πριν την εκπνοή
δίχως να έχω συλλάβει
της ζωής το απόρρητον βάθος.
(Σχόλιο: Αλήθειες, από μια ''ανώνυμη'' μοναχή-ποιήτρια, που βίωσε για να μπορέσει να γράψει! Ας μεταλάβουμε την εμπειρία της, κι ας αναλογιστούμε, την δική μας στάση ζωής μέσα σε όλο αυτό που περιγράφει, το αδιέξοδο, που ίσως κι εμείς σε μια στροφή του δρόμου του βίου μας συναντήσουμε, τις επιλογές που θα κληθούμε από ανάγκη να κάνουμε, αλλά και σε Ποιόν πρέπει να καταφύγουμε, προκειμένου να επανέλθει στη ζωή μας, η πολυπόθητη γαλήνη...
Ποιητική συλλογή ''Το άβατον της ψυχής μου''. Έκδοσις, Ιεράς Μονής Γενεσίου Θεοτόκου Πηλίου.)
Kyriakos Dosaras






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...