( δύναμη ) Ζηση Κωνσταντίνα


( δύναμη )

"Δεν θα σου κρατήσω κακία για κανένα λόγο. 
Φεύγω γιατί έμαθα να φεύγω από το παραμύθι κι από το παρελθόν. 
Η νέα χρονιά που ξημέρωσε  μου έφερε την αισιοδοξία. 
Κάτι έχασα. 
Κάτι κέρδισα .

Δεν θέλω έρωτες στη ζωή μου.
Ούτε παραμύθια της Χαλιμάς....
Δεν θέλω να μου πηδήξεις το μυαλό για να σε αποδεχτώ .
Δεν είμαι κοριτσάκι.
Δεν είμαι πια αυτή που ήμουν. 

Θέλω ξεκάθαρα πράγματα. 

Θα σε εκτιμήσω καλύτερα.
Έγινα επιλεκτική. 
       
Έμαθα να στηριζομαι στα πόδια μου ,
Στις πλάτες μου, και στον λόγο μου 
                Η μπέσα δεν έχει φύλο...
Δεν ψάχνω για χορηγούς και δήθεν επικοινωνίες. 
 
Με συντροφεύουν τα φεγγάρια 
Με ταξιδεύουν οι θάλασσες 
Άντεξα στις καταιγίδες 
Κοίταξα κατάματα τον ήλιο 
Σηκώνω τοίχους με την σιωπή μου.
Εφτυσα αίμα για να βρώ  την ψυχή μου.

Αντέχεις δίπλα μου;"

                Κωνσταντίνα Ζηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...