Υπόσχεση..... Vasoula Sklavounou T


 

~Υπόσχεση~ 


Όταν στο δρόμο περπατώ

το βλέμμα μου ολόγυρα πλανιέται.Μαζεύω δώρα που αφήνουν περαστικές ψυχές.Στιγμές του βίου τους που σε λέξεις

μετατρέπω για τα μάτια σου.Να τις διαβάζεις με τα μάτια της καρδιάς 

και με τα χείλη να τις φιλάς.Λόγια όμορφα πλεγμένα πού το νου αγγίζουν και συναρπάζουν

που μιλούν για "θέλω" και πράξεις θαρραλέες.Εγώ σου υπόσχομαι σε στιγμές πραγματικής ζωής,πάντα να τις μετουσιώνω στιγμές αγάπης που σφύζουν από αθώα χαμόγελα παιδιών.

Όχι, δεν είμαι μάγισσα.

Μια λογοπλάστης είμαι.

Μα πλέον δεν θέλω μονάχα λέξεις. Θέλω στιγμές πού τα σώματά μας θα στροβιλίζονται μέσα στης αγάπης τη δίνη, 

που θα τις νιώθουμε,

μαζί,για όσο υπάρχει μέσα μας ζωή,για όσο αντέξει η ψυχή.Μα πάντα θα σου γράφω για τις όμορφες μας πράξεις.Θα τις ακουμπάω στα χείλη σου

από κει να τις διαβάζεις. 

Αυτό στο υπόσχομαι, ψυχή μου, 

για όσο αντέχεις να τις νιώθεις"


 Vasoula Sklavounou T


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...