Απ' τη ζωή μου Vasoula Sklavounou

 Απ' τη ζωή μου'

Απ' τη ζωή δεν ζήτησα πότε τα τρανά και τα σπουδαία, Πάντοτε βάδισα στο μονοπάτι της
με ταπεινότητας και με καρδιά γεμάτη,ψάχνοντας να βρω το χέρι εκείνο, πού θα έπιανε το δικό μου στα καλά και στα άσχημα και θα μου αποδείκνυε πώς είναι εκεί για μένα, Όχι με λόγια μεγαλεπήβολα,μα με πράξεις, μικρές, μα καθημερινές πού όμως στάζουν από συναίσθημα, πού μιλούν από μόνες τους. Δε με νοιάζουν οι αποσκευές πού κουβαλάς στην Κύριε μου, Θα τις αδειάζουμε μαζί, Νέες διαδρομές να χαράξουμε σε αχαρτογράφητα εδάφη,αρκεί να είμαστε μαζί,Έλα:σε περιμένω, να ζεσταθεί το χέρι μου μέσα στο δικό σου'
Vasoula Sklavounou T'
( Αφιερωμένο )
14/02/2015
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα 1 άτομο και κείμενο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...