Η σιωπή και η μοναξιά. Christalla Cosma


 Η σιωπή και η μοναξιά ακολουθούν τα βήματα μου....

Κι ένας ύπνος βαθύς δίνει διέξοδο στα πιο αληθινά μου αισθήματα....

Κι είναι κι αυτό το δάκρυ που τρεμοπαίζει μόνιμα στην άκρη του ματιού μου....

Όλα μα όλα θάβονται κάτω απ' τα σύννεφα της θλίψης....

Όλα μα όλα ξεγυμνώνοντσι κάθε που ένα χαμόγελο φυτρώνει στην ψυχή μου....

Και σπάω σε χιλιάδες φλόγες...και φλέγομσι ολόκληρη....και μαζί με μένα καίγονται όλα όσα ποτέ έχω ποθήσει....

                                              "Κρυσταλία"


@christalla cosma

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...