Απόψε θέλησα κόκκινο τριαντάφυλλο

 Απόψε θέλησα να ξεγυμνώσω τις σκέψεις μου.

Να αφεθώ γυμνή προς τα μάτια σου.
Να καταθέσω την ψυχή μου σε σένα.
Να στην χαρίσω να γίνω δική σου αφηνοντας την σφραγίδα σου στο σώμα μου έτσι να σου ανήκω παντοτινά.
Υποταγή να δηλώσω σε σένα και να χαθώ στην δίνη του έρωτα σου
κόκκινο τριαντάφυλλο
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "Να αφεθώ γυμνή προς τα μάτια σου. Να καταθέσω την ψ υχή μου σε σένα. Να στην χαρίσω να γίνω δική σου αφηνοντας την σφραγίδα σου στο σώμα μου έτσι να σου ανήκω_παντοτινά. Υποταγή να δηλώσω σε σένα και να χαθώ στηνδίνει-του-έρωτα-σου ΤυΕρω Του Ερωτα TỌ κοκκινο κοκκινο τριανταφυλλο"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...