Ελένη Μαρία Γκουτζαμάνη

 Ελένη

Πάντα καθισμένη πίσω από ένα παράθυρο
κι εγώ βιαστική με τη τσάντα του γραφείου...
Ένας ήλιος, μια βροχή, σκηνικό που σφράγιζε με ένα χαμόγελό...
οι λέξεις άσημες μπρος του.
Οι καιροί αλλάξαν Ελένη...
Η μάσκα ευνουχίζει το χαμόγελο,
επινοούμε νέους τρόπους επικοινωνίας...
σου γνέφω με τα μάτια να στραφείς στον ήλιο...
με κοιτάς....σε κοιτώ,
πήρες το μήνυμα.
Η ζωή προχωρά με κάθε κόστος...
Χαμογελάς...
Πήραμε τη δόση μας και σήμερα...
Μυρίζει άνοιξη...μου λένε τα μάτια σου.
Αύριο πάλι ...σου απαντούν τα δικά μου.
Κράτα Ελένη, η άνοιξη καραδοκεί.
Μαρία Γκουτζαμάνη
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "Μυρίζει άνοιξη... μου λένε τα μάτια σου. Αύριο πάλι... σου απαντούν τα δικά μου. Κράτα Ελένη, η άνοιξη καραδοκεί. ΜαρίαΓκουτζαμάνη Γκουτζαμ Μαρία κοκκινο του έρωτατ"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...