ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΛΕΞΕΣ Ntina Dard

 ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΛΕΞΕΣ

Μου λες πως βλέπεις
τη ζωή σου να περνά
και να σ' αφήνει μια πικρή γεύση
στα χείλη,
πως δεν καλύπτω τα δικά σου
τα κενά,
πως δε σου στάθηκα
σα σύντροφος και φίλη.
Σου λέω πως τα λάθη διορθώνονται
αρκεί να έχουμε τη θέληση
κι οι δύο
μα οι ενοχές στους ώμους μου χρεώνονται
κι είναι ασήκωτο για μένα
το φορτίο.
Λάθος τρόπο διάλεξες
να επαναστατήσεις,
η σιωπή είναι εχθρός,
σου στερεί τις λύσεις,
λάθος τρόπο διάλεξες
να μ' απομακρύνεις,
μπες πρώτα στη θέση μου
κι ύστερα με κρίνεις.
Μου λες πως νιώθεις
ότι δε σ' αγάπησα
κι η αμφιβολία μες
στα μάτια σου φωλιάζει,
πως τα όνειρά σου
σα σκουπίδια πάτησα
και πως το τέλος μας
όπου να 'ναι χαράζει.
Σου λέω πως αν σου κρύβω
ό,τι αισθάνομαι
και αν ψυχρά σε αντιμετωπίζω,
είναι που έχω μπερδευτεί και χάνομαι
σε ένα δρόμο που
μονάχη μου βαδίζω.
Λάθος τρόπο διάλεξες...
Ntina Dard
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "Σου λέω πως αν σου κρύβω ό,τι αισθάνομαι και αν ψυχρά σε αντιμετωπίζω, είναι που έχω μπερδευτεί και χάνομαι σε ένα δρόμο που μονάχη μου βαδίζω. Λάθος τρόπο διάλεξες... Ntina Dard S κοκκινο του έρωτα ρω"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...