ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ Βίκυ Τσιμπιρλή

 ΔΙΑΙΣΘΗΣΗ

Ψάχνω να βρω τον πιο σωτήριο τρόπο να με σκοτώσω !
Δεν είναι η πρώτη φορά !
Προφητική η Σκέψη μου, που μου ζητά ασίγαστα,
στο φόνο να ενδώσω !
Δεν το αντέχω, να με αντέχω !
Όταν τα μάτια μου, πριν από εμένανε,
τρέχουν και...τρέχω !
Κι αν απουσίασα, μύριες φορές,
απ΄το εντός μου,
πάλι προφήτισσα, προβάλλω αίφνης μου,
στον Εαυτό μου !
Ξανά απ΄το μέσα μου,
την Απουσία μου , θα επιχειρήσω !
Δηλώνω απούσα μου,
μην και τη σκέψη μου, τη συνετίσω !
Κι αν θα με βλέπετε,
μ΄ένα χαμόγελο, κάπου να υπάρχω,
νεκρή να ξέρετε, πως θά΄μαι δίπλα σας,
κι ας ζω και υπάρχω...
---------------------
" Να είσαι ένα καλό ζώο, πιστό στα ένστικτα σου "
D.H Lawrence
Βίκυ Τσιμπιρλή
Μπορεί να είναι εικόνα 1 άτομο, ουρανός και κείμενο που λέει "Κι αν θα με βλέπετε, μ ένα χαμόγελο, κάπου να υπάρχω, νεκρή να ξέρετε, πως θά μαι δίπλα σας, κι ας ζω και υπάρχω... Βίκυ Τσιμπιρλή του έρωτα το κοκκινο"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...