Πες μου έρωτα Στέλλα Μάναλη

 Πες μου έρωτα ..αν με αγαπάς ,

να αρχίσω να ταξιδεύω..
Πες μου έρωτα ...αν θα πονάς,
όταν δε θα σε κοιτάζω,
θα ψάχνεις άραγε να με βρεις ή
θα κοιτάς πιο πέρα,
από άλλα μάτια να αγαπηθείς..
Λίγα σου φάνηκαν τα δικά μου;..
Πες μου έρωτα...που είσαι τώρα,
κάπου εδώ.. ή λίγο πιο εκεί..
ζυγώνεις ή με αποφεύγεις;...
Τα μάτια μου ανοιγοκλείνω δες...
κάνε μου μια έκπληξη...μετά το
κλείσιμο...στο άνοιγμά τους..
να είσαι εκεί!
Πες μου έρωτα... φοβάσαι να με δεις;
Αγάπησε με ..και θα δεις..όλον τον
όμορφο κόσμο μπροστά σου.
Πες μου έρωτα ...ξέρεις Ν αγαπάς;
Πες μου... έρωτα ,νομίζω Σ' αγαπώ ..
θα ταξιδέψεις μαζί μου...
να αγαπήσουμε την ζωή;
Έλα μην στέκεσαι ακίνητος..
κάνε ένα βήμα προς την... αιωνιότητα.
Γίνε η ζωή μου..
Έρωτα...με ακούς;
Στέλλα Μάναλη
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "Έλα μην στέκεσαι ακίνητος.. κάνε ένα βήμα προς την.. αιωνιότητα. Γίνε ηζωή μου.. Έρωτα...με ακούς; Κοκκινο To Ερωτα 1ου Στέλλα Μάναλη"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...