"ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ" Βασιλική Καρατάσιου

 "ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ"

Αισθήματα βγαλμένα μέσα απ' την ψυχή
μ' αγάπη κεντημένα όμορφα πολύ.
Κατάθεση δική μου, αγνή, προσωπική,
για σένανε ζωή μου, γραμμένα στο χαρτί.
Μοναδική μου έννοια, σκέψη και λογισμός,
η αγάπη μου για σένα είναι ασφαλώς.
Κάθε στιγμή μακριά σου βασανιστική,
οι ώρες που περνάνε λεπίδα κοφτερή.
Ψυχή και σώμα θ' αφεθώ σε σένανε που λαχταρώ,
στης αγάπης τον ιερό βωμό, προσφέρομαι να θυσιαστώ.
Σου καταθέτω το κορμί, την αθώα παιδική ψυχή, σου ανήκει ολοκληρωτικά η πληγωμένη μου καρδιά!
Βασιλική Καρατάσιου
(Από την Ποιητική μου συλλογή με τίτλο:
"Ποίησης ψηφιδωτά" μεταφρασμένη στα Γαλλικά).
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, εξωτερικοί χώροι και κείμενο που λέει "το 0 KC κοκκινο Του έρωτα Σου καταθέτω το κορμί, την αθώα παιδική ψυχή, σου ανήκει ολοκληρωτικά η πληγωμένη μου καρδιά! Βασιλική Καρατάσιου"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...