ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟ ΦΩΣ Σοφία Κοντογεώργου

 ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟ ΦΩΣ

Επιλέγω το φως
Δε μου αρέσει το σκοτάδι
του μυαλού
των αισθημάτων.
Κατοικώ
στη φωτεινή πλευρά του φεγγαριού.
Τα σύννεφα
είναι για να με ταξιδεύουν.
Ο άνεμος δε με παρασέρνει
του αφήνομαι
Δεν ανήκω σε αγέλες
Είμαι αμνός
δεν προσφέρομαι για θυσία
Κουβαλώ το σταυρό μου σεμνά
δεν ξεφτιλίζω τη ζωή μου
σε αγοραίες συναλλαγές
Δεν είναι οι πληγές μου
επαίτες συμπόνιας
ούτε
διαφημιστικές πινακίδες ηρωισμού
Τα γδαρμένα γόνατα της καρδιάς είναι
που σύρθηκαν σε άκαρδους δρόμους
Φορώ την ελπίδα κατάσαρκα
κι ας με στενεύει κάποτε
Κρατά η ψυχή
φυλαγμένες τις διαβάσεις
προς αποφυγήν ατυχημάτων
Βαρύς ο φόρος των περασμένων χρόνων
Είναι φορές που ξεγελιέται
Χαλαρώνει τα μέτρα ασφάλειας
Πέφτει θύμα ασυνείδητων ληστών
Δοκιμάζει τις αντοχές της
Αντιστέκεται
Παλεύει
Ματώνει
Τα σημάδια χαράζουν μονοπάτια γνώσης
Η γνώση βγάζει σε ξέφωτα περάσματα
Τα τραύματά της θεραπεύει ο ήλιος
που ανατέλλει στα μάτια της.
Έτσι είναι μαθημένη
Κι εγώ την ακολουθώ
Επιλέγω το φως .
Σοφία Κοντογεώργου
Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "Τα τραύματά της θεραπεύει o ήλιος του έρωτα το κοκκινο που ανατέλλει στα μάτια της. Έτσι είναι μαθημένη Κι εγώ την ακολουθώ Επιλέγω το φως Σοφία Κοντογεώργου"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...