Εσύ μου έστρωσες το δρόμο Μαριάννα Κοκεδήμα

 Εσύ μου έστρωσες το δρόμο κι εγώ ακολούθησα

χωρίς να σκεφτώ τους κινδύνους
της διαδρομής,
απλά ξεκίνησα να φτάσω ως την κορυφή της ψυχής σου.
Μακρής ο δρόμος βαριά τα βήματα
δίκοπο μαχαίρι το σ' αγαπώ σου .
θανάσιμη λεπίδα η(αγάπη).....
Ως να φτάσω στην ψυχή σου είχαν ματώσει τα ' πόδια ' της ψυχής μου .
Σαν έφτασα όμως,
είδα πως η δική σου ψυχή ήταν
ήδη ' νεκρή'
από το δηλητήριο του ψέματος σου!
Τόσο δρόμο για ένα ψέμα
τόσο ματωμένη διαδρομή για ένα " ανύπαρκτο " σ' αγαπώ "
τόσος " θαυμασμός "
τόση " αγάπη "
τόσα " σε θέλω "
τόσα " μου λείπεις και σε σκέφτομαι"
για δυο ματωμένα "πόδια"της ψυχής
να συναντήσουν την αληθινή αγάπη .
Μα σαν άκουσες για" αγάπη
χάθηκες στο ψέμα σου
Και ποιος αγαπάει σήμερα αληθινά ;
Όλοι βουτηγμένοι στο ψέμα και στα ωραία λόγια με γεύση υποκρισία!
Κανείς δε αγαπάει πια !
Κανείς δε θυμάται τα όσα λέει !
Όταν εσύ θα θυμάσαι....
Εγώ θα ξεχνάω ......
Τώρα που εσύ ξεχνάς
Εγώ θυμάμαι.
Αυτή είναι η αλήθεια της ματωμένης ψυχής για όσους ξέρουν ν 'αγαπούν!
Μα η αγάπη δεν σκοτώνει τους ανθρώπους !
Οι άνθρωποι σκοτώνουν την αγάπη!
Μαριάννα Κοκεδήμα
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "έρωτα το κοκκινο του Εσύ μου έστρωσες το δρόμο κι εγώ ακολούθησα χωρίς να σκεφτώ τους κινδύνους της διαδρομής, απλά ξεκίνησα να φτάσω ως την κορυφή της ψυχής σου. Μαριάννα Κοκεδήμα"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...