Ξενητεμένη μου ψυχή Εύα Μήλιου

 Ξενητεμένη μου ψυχή

Ξενητεμένη μου ψυχή,
σαν αηδονάκι που λαλεί.
Κελαηδισμό χαρούμενο,
νοσταλγικό κι αργόσυρτο.
Απ'τις φυλλωσιές της γειτονιάς,
λες και ξετρύπωσες με μιας.
Απρόσκλητη κι απόρθητη,
αμείλικτη κι αγέρωχη.
Κατάλευκη γεννήθηκες.
Ανέλπιστα αναστήθηκες.
Μέσα μου φίλη ορθώθηκες,
ποτέ σου δεν προδόθηκες.
Έφυγες,ξαναγύρισες.
Στην ξενιτιά,πεθύμισες
τ'ανώριμα,τα γνώριμα
(που τόσο τα αγάπησες),
τα χρόνια σου τα πρώιμα.
Ξεπρόβαλλες σαν μυγδαλιά
που άνθισε στην χειμωνιά!!!
Ξενητεμένη μου καρδιά
σε θέλω τώρα αγκαλιά!!!
Εύα Μήλιου
Μπορεί να είναι εικόνα κείμενο που λέει "Ξεπρόβαλλες σαν μυγδαλιά που άνθισε στην χειμωνιά!!! Ξενητεμένη μου καρδιά σε θέλω τώρα αγκαλιά!!! Εύα Μήλιου του έρωτα το κοκκινο"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...