ΜΟΝΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ Νόρα Ξένου

 ΜΟΝΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

Κάθε λεπτό της ώρας
θέλω διακαώς να νιώθω
την άρρυθμη ανάσα σου
πάνω στο πυρωμένο κορμί
που εκλιπαρεί για τον έρωτα σου.
Με λαχτάρα ψυχής σε αναζητώ,
δεν το βλέπεις;
Χάιδεψε κάθε γωνιά του μυαλού μου
και γλύψε τις πιο απόκρυφες
επιθυμίες μου,
μέχρι να νιώσεις πως καταλαγιάζουν από την έντασή τους.
Σε καμβά μας ζωγραφίζω
σαν δύο άλμπατροι
να στήνουμε την τελετή του χορού
σε μια άτυπη υπογραφή
για την παντοτινή μας δέσμευση.
Μη με κοιτάς στα μάτια,
μονάχα στην ψυχή μου βαθιά.
Εκεί κοίταξέ με!
Αφήνοντας τους χτύπους
της καρδιάς σου
να με συντροφεύουν σε μια αγκαλιά,
έχοντας τα κορμιά μας ενωμένα
σε έναν διαρκή οργασμό ψυχής.
Σε έναν χορό ορμονών
ανάμεικτα με τη μυρωδιά
των επιθυμιών μας
θα πορευτώ σε ένα ταξίδι
δίχως επιστροφή.
Μόνο μαζί σου...
Η αρχή και το τέλος μου!
Νόρα Ξένου
Κείμενο από το βιβλίο "Μοναχική αναζήτηση" εκδόσεις Όστρια
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα και κείμενο που λέει "έρωτα το κοκκινο. του Σε έναν χορό ορμονών ανάμεικτα με τη μυρωδιά των επιθυμιών μας θα πορευτώ σε ένα ταξίδι δίχως επιστροφή Μόνο μαζί σου... Η αρχή και το τέλος μου! Νόρα Ξένου"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...