Δεν αλλάζω μάτια μου. Γιώτα Κλουτσούνη.

 Δεν αλλάζω μάτια μου.

Δεν θέλω ν' αλλάξω.
Ούτε καν για σένα.
Άν λες μ'αγαπάς...
Να μ' αγαπάς όπως είμαι.
Με τα ίσια μου...
Και τα στραβά μου.
Με τα δάκρυα...
Και τα χαμόγελά μου.
Με τα πάθη μου...
Και τα λάθη μου.
Εγώ ζω τώρα, το τώρα.
Για αύριο δεν έβαλα πουθενά υπογραφή.
Μην με κρίνεις.
Πέρασα στην απέναντι πλευρά...
Ένιωσα την ανάσα του θανάτου.
Και του γύρισα την πλάτη γελώντας.
Έμαθα πως τα διαρκείας...
Δεν χαρίζονται πιά.
Μέρα τη μέρα κατακτιόνται.
Γι'αυτό σου λέω...
Δεν αλλάζω πιά για κανέναν.
Αυτή είμαι μάτια μου.
Μα αγαπώ τη ζωή και χαμογελώ.
Από τις τέσσερις εποχές...
Μου αρέσουν η άνοιξη και το καλοκαίρι.
Μεγαλώνει η μέρα...
Ανθίζουν τα λουλούδια...
Ζωντανεύουν οι γειτονιές...
Γαληνεύει η θάλασσα...
Με τραβάει κοντά της.
Μαζεύω κοχύλια
και φτιάχνω στεφανάκια.
Μιλώ στα κύματα
και στέλνω σημειώματα.
Όχι κλεισμένα σε μπουκάλι...
Μα ζωγραφισμένα σε μάτια.
Το καλοκαίρι ζω καλύτερα,
από κάθε άλλη εποχή.
Ανοίγω πανιά και συναντώ
τον εαυτό μου ξανά και ξανά.
Μιλάμε, γελάμε, κλαίμε, βριζόμαστε
κι ύστερα χωνόμαστε στην αγκαλιά της.
Η θάλασσα ηρεμεί το μυαλό...
Κανακεύει την καρδιά...
Δε θέλω ν' αλλάξω πια.
Με αγάπησα πολύ.
Γιατί ν' αλλάξω;
Άν μ'αγαπάς...
Να μ'αγαπάς όπως είμαι.
Γιώτα Κλουτσούνη.
Μπορεί να είναι ασπρόμαυρη εικόνα 1 άτομο και κείμενο που λέει "Δε θέλω ν' αλλάξω πια. Με αγάπησα πολύ. Γιατί ν' αλλάξω; Άν μ'αγαπάς... Να μ'αγαπάς όπως είμαι. Γιώτα Κλουτσούνη. το ΚΟκκινΟ. κοκκινο. ερωτα του"
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Συνέντευξη Νόρα Ξένου Flora Tsikniadopoulou - Jose

  Η Μοναχική Αναζήτηση της Νόρα Ξένου Επιμέλεια συνέντευξης - κειμένου : Φλώρα Ζοζέ Τσικνιαδοπούλου Flora Tsikniadopoulou - Jose Σήμερα θα ...